PAVASARIS 2011: KRĀSAS
  • Grey
  • Beuge
  • Sand
  • Light Brown
  • Brown
  • Dark Grey
  • Black
  • Blue
  • Red
  • Emerald Green
AUDUMI UN FAKTŪRAS
  • Jacquard
  • Jacquard
  • Zebra
  • Furs
  • Cheetah
  • Leopard
  • Velvet
latviski по-русски
rss

Simbolika 2009 — no Hermes Modes nama

Leģendārais franču modes nams Hermes ir nācis klajā ar savu jauno reklāmas kampaņu – neraksturīgu savam luxury stilam. Atgriežoties pie pirmsākumiem, atcerēsimies, ka zīmols sāka savu darbību 1880. gadā kā seglu izgatavotājs ar nosaukumu Hermes–Freres. Šoreiz kā simbolu 2009. gadam Hermes mākslinieki ir «apseglojuši» vērsi.

Ar idejas vizuālo realizāciju nodarbojās pazīstamais fotogrāfs Ēriks Valī (Eric Valy), bet galvenā loma tika uzticēta itāļu modelei Marijakarlai Boskono (Mariacarla Boscono). Iespējams, ka šī ideja tiek uztverta neviennozīmīgi un šķiet aizgūta no spāņu stila, bet tas ir tikai pirmajā acumirklī. Lasītāju uzmanībai – novērtējiet šo Hermes ideju, kas ir tik svaiga, kā tikko uzsnidzis sniegs.

AtpakaļUz augšuUz priekšu
 
AtpakaļUz augšuUz priekšu