PAVASARIS 2011: KRĀSAS
  • Grey
  • Beuge
  • Sand
  • Light Brown
  • Brown
  • Dark Grey
  • Black
  • Blue
  • Red
  • Emerald Green
AUDUMI UN FAKTŪRAS
  • Jacquard
  • Jacquard
  • Zebra
  • Furs
  • Cheetah
  • Leopard
  • Velvet
latviski по-русски
rss

Audumi un faktūras: rudens–ziema


Moschino, Blumarine

Rudens–ziemas 2010/2011 audumi un faktūras ir pietiekami daudzveidīgi, lai apmierinātu praktiski jebkuru gaumi. Rudens–ziemas sezonas modernie materiāli, tas ir velvets un samts, klasiskais flanelis un «kaķu» krāsojuma kažokādas — leopardi, gepardi un pat tīģeri. Kaķu saimi papildina «afrikāņu zirdziņš» — zebra.

Lai cik savādi arī neliktos, taču militāristiskās pārgudrības paliek aktuālas arī šajā sezonā. Liekas, ka «militārais» ir stingri ieņēmis pozīcijas, piesakot sevi katru gadu.


Balmain, Isabel Marant

Rudens–ziemas 2010 trendu vidū var izcelt žakardu — tā saucamo «norvēģu rakstu», kas sastāv no diegu dīvainiem pinumiem, kam pateicoties materiāls sanāk blīvs un kontrastains. Vispār, šajā ziemā žakards ir izpildīts ieturētos toņos — baltās, pelēkās vai melnās nokrāsās, kā arī bordokrāsas un brūnās.


D & G, Rag & Bone

Rudens–ziemas krāsas

Rudens–ziemas modernās krāsas kā vienmēr atbilst sezonai — mīkstie neitrālie toņi rudens gammā. Taču tuvojošās sezonas galvenā atšķirība — dizaineri piedāvā izmantot tikai vienas izvēlētās krāsas toņus.


Moschino, Chanel

Bet izvēlēties piemērotu rudens krāsu var no sekojošiem variantiem: nokrāsas no pelēkas līdz smilškrāsas, kas savukārt pāriet karameļu un noslēdzas ar brūnu.


Dolce & Gabbana, Gucci, Prada

Raksturīgāko krāsu cienītājiem dizaineri piedāvā zilo un sarkano. Taču neordināro risinājumu mīļotājiem — paliek mīkstās smaragdzaļi–zaļās nokrāsas.


Burberry Prorsum, Moschino

Rudens tendences


Bottega Veneta,  Givenchy

Svelmainā vasara ir aiz muguras, un jau pienācis laiks nomainīt vasaras tērpus uz rudens lietām. Ko mums gatavo rudens? – lūk galvenais modes dāmu jautājums. Un tā, dodoties uz modes veikaliem un saloniem, ir vērts koncentrēt savu uzmanību uz kleitām un kostīmiem ar silto toņu mīkstām līnijām. Popularitātes virsotnē pašlaik paliek pelēkais. Klasiskie melnais un baltais ir nevīstošie un, apģērbjot tādas krāsas bikses, blūzi vai kostīmu jūs būsiet topā.

Tāpat kā iepriekš, aktuāli ir nevērīga šika tēli un sievišķīga elegance. Pirmajā gadījumā akcents tiek likts uz aksesuāriem, apavu daļēju masīvumu, kuri pie kam ir prioritāri ērti, nevis skaisti, bet otrajā gadījumā – «kā no skatloga izkāpušas». Aizvien populārāki kļūst puspieguļoši silueti. Pikantus izgriezumus un dekoltē labāk atstāt īpašiem gadījumiem. Pārsātināta ar pieejamību un seksualitāti, augstās modes pasaule piesauc pie pieticīga kārdinājuma kanoniem. Diezgan labi izskatās sarežģītas ieloces vai blūzes ar žabo. Tomēr nākotne pieder vienkāršam piegriezumam un daļējam aristokrātismam. Lakatiņi, lakati, cepures arī nav vērts slēpt garderobes stūros.


Burberry, Fendi
 
Kas attiecas uz apaviem, tad šeit valda demokrātija. Vēlaties augstus smailpapēžus — lūdzu! Varbūt sirdij tuvāki ir gandrīz militāri zābaki ar sprādzēm uz irdenām zolēm? – arī bez problēmām, tikai piemeklējiet atbilstošu tērpu.
Zīmīgi ir tas, ka jostas vieta uz biksēm plūdeni «uzrāpusies augšup» un tagad tā variē 1–3 cm robežās zem nabas.
Kas attiecas uz virsapģērbu, tad šeit skaidri var just kaut kādu huzāru un militāro garnizonu laiku vēsmu: skaidri izteikta pleca līnija, divrindu piegriezums, sprādzes, atloki. Garums: līdz gurnu vidum, līdz celim, nedaudz zem ceļa. Minimālisma vai maksimālisma nav.

Tagad ir jāatceras arī par aksesuāriem. Krelles, kaklarotas, brošas — viss tiek izmantots tēla pabeigšanai, galvenais ir nepārcensties un nelīdzināties jaungada eglītei.
Vispār jau, modes zelta likumu neviens nav atcēlis: «Tāpēc jau tā ir klasika, lai neizietu no modes! Tāpēc jau tā ir pieticība, lai intriģētu!»



Kopīgais 2010 rudenim visā ir: krāsu mierīgums, kaut kāda nevērība apģērbā, taču tēla noslēgtība, iespējami rupji elementi, kas varētu aizēnot sievišķīgumu, materiālu parocīgums un dabiskums. Citiem vārdiem sakot, dāmas ir nogurušas sevi mocīt ar nereāli augstajiem papēžiem, neērtiem tērpiem un paņēmušas revanšu, lai atpūstos.

Viviāna Vestvuda (Vivienne Westwood) vēl prot pārsteigt!



Domājat, ka visi apavi tiek izgatavoti tam, lai tos valkātu? Hm, ja apmeklēsiet izstādi Londonas universālveikalā «Selfridges Ultra Lounge» Viviāna Vestvuda (Vivienne Westwood), tad šī pārliecība stipri sašūposies. Dažas «kristāla kurpītes» no dizaineres–panka ir epatāžas, bet dažas arī atklāti šokējošas.

Neskatoties uz vispārējo pārgalvību un acīmredzamu dumpīgumu, ko var pamanīt apavos no Viviānas Vestvudas, ar viņu savulaik sadarbojušies ir šīs pasaules varenie, pie viņas vērsās šovbiznesa zvaigznes un ievērojamie modelētāji. Pati izstāde — «rudās bestijas» daiļrades hronogrāfs (tā kādreiz Viviānu nodēvēja glancētie izdevumi) un saucas diezgan lakoniski: «Vivienne Westwood Shoes: An Exhibition 1973—2010».



Izstādītie vispārējais apskatei vairāk kā dizaineres 200 izstrādājumu piesaistīja ne tikai miglainās Albionas publiku, bet arī epatāžas cienītājus no visas pasaules. Pats par sevi saprotams: redzēt vienā vietā tādu daudzumu neparastu, lai arī galīgi nepraktisku apavu — tas ir rets gadījums.

Kolekcijā var atrast modeļus, kas ir spējīgi izsaukt emociju virpuli. Lakādas sarkanas ballerinas ar zilām lentēm uz neliela papēža «30–50.gadu stilā» vai zamšādas vintāžas kurpes uz smailiem un augstiem papēžiem, taču ar diezgan ne divzīmju mājienu uz vīriešu spēku... priekšā. Atradīsies kolekcijā arī diezgan «pieticīgi» modeļi: mīļas laiviņas no kombinētas ādas ar attīstītu kaķu tematiku. Un leoparda iešļūcenes arī izsauks šoku nepieredzējušai publikai.

Novelkot paralēles starp ģēnija Viviānas Vestvudas hronogrāfu un modernām vēsmām apavu industrijā, var teikt droši: viņa tik ļoti pārsteidza ne tāpēc, ka bija dīvaina, bet tāpēc, ka apsteidza laiku. Un viņas sandales — 1988.gada Kupidoniņi ar spārniņiem (Apollo Winged Shoe) mūsdienās nemaz vairs neliekas kaut kas īpatnējs, 1989.gada Ankle Tie with Mirror Eyelet Boot uz mūsdienu modes dāmas kājiņas izsauktu gan apbrīnu, gan sajūsmu, bet 1994.gada leģendāro Cafe Society Mary Jane Heart Buckle Shoe analogi tagad modes veikalos ir pārstāvēti plašā asortimentā un tiem ir liela popularitāte.



Tomēr ir vērts pienācīgi novērtēt, ka Viviāna Vestvuda patiešām veido oriģinālus un neparastus modeļus, pie kam paliekot par populāru un pieprasītu dizaineri. Viņas darbi — tie ir apavi neatkarīgiem, pārliecinātiem, savdabīgiem, nedaudz ekstravagantiem un tajā pat laikā radošiem un drosmīgiem cilvēkiem.

Shoes e-shopping

Naidžela Perija slavenības


Kerry Knightley

Modernais Ņujorkas fotogrāfs Naidžels Perijs (Nigel Parry) specializējas uz pasaules līmeņa slavenībām, sadarbojoties ar žurnāliem Elle, InStyle, Vanity Fair, Men's Health un Maxim.

Šarms un dabiskums, modern un noire – visu to var atrast Naidžela Perri darbos, fotogrāfijās ar Andželīnu Džoliju, Robertu de Niro, Kiru Naitliju, Aleksandru Makvīnu un daudziem, daudziem citiem. Labāk aplūkosim viņa darbus.


Robert De Niro


Iggy Pop

Vācu lāpas par modi

Festliche Kleider

Abendkleider Große Größen

Cocktailkleider

Abendkleider

Schuhe online kaufen

Fulvio Bbonavia avangarda foto mode


Tehno–pasaule un nanotehnoloģijas ir kļuvušas par tādu pašu mūsu dzīves neatņemamu sastāvdaļu kā kafijas tasīte no rītiem. Bet ar ko patiešām ir izdevies dizaineriem un stilistiem pārsteigt tik pieredzējušo XXI gadsimta publiku, tad tā ir domas neordinaritāte un prasme apvienot neapvienojamo. Kā, piemēram, to dara avangardists, foto mākslinieks Fulvio Bbonavia.

Austiņas no vijolītēm? Vai varbūt zābaciņi no rīsa, kas izdekorēti ar ķiploka galviņām? Bet kā ar ballerinām–baklažāniem? — ļoti nebēdnīgi un jauki. Neslikti izskatās arī sieviešu biksītes no lapām un jaukām margrietiņām — vienkārši mūsdienīgā Ieva megapolišu akmens džungļos.


Un tālu tas nav viss. Piemēram, izsmalcināto sieviešu kājiņu rotā nevis plastikāta iešļūcenes, bet vasaras kurpes ar siksniņām–lapām. Diezgan simboliski izskatās arī iešļūcenes–kaktusi, kā smalks mājiens uz dāmu grūtībām un pastāvīgām mokām skaistuma vārdā.

Vienmēr esat izjutušas vājumu pret somiņām? Nu ko, arī šeit ir par ko pabrīnīties: pašas negaidītākās formas, kas stilizētas dabas materiālu veidā izskatās efektīvi un neparasti mīļi.

 

Sieviešu rotājumus un aksesuārus dizaineris arī nav apgājis: josta no smalkām zivtelēm pārvērtīs pašu parastāko kleitu vai kreklu stilīgā un ļoti modernā tērpā. Rokassprādzes no kāpostiem vai marmelādes izbrīna izdomu, bet gredzentiņš ar ziediem izceļ jebkuras tā īpašnieces sievišķību un izsmalcinātību.

Varbūt, šis mūsdienīgais vienotības ar dabu aicinājums uzdāvinās vēl daudz negaidītu radošo darbu atklājumu un iedvesmu!

Rudens–ziema 2010 Folk stilā

Ar rudens lapu krāsu daudzveidību mūs iepriecinās Kenzo nams. Jaunajā rudens–ziemas 2010 kolekcijā no Kenzo dominē bordokrāsas un brūnās, sarkanās un oranžās nokrāsas Folk stilā, kas plūdeni pāriet no vasaras trenda. Oriģinālo foto sesiju īstenoja fashion–fotogrāfs Mario Sorrenti (Mario Sorrenti) un modeles Lilli Donaldsona (Lily Donaldson) un Saša Pivovarova (Sasha Pivovarova).

Paris Fashion Week 2010/2011


Armani, Paris Fashion week 2010/2011

Vēl nav nodzisušas gaismas virs pēdējiem podiumiem rudens–ziemas 2010–2011 Parīzes Modes nedēļas (Paris Fashion Week) ietvaros, kā kritiķi un glancētie izdevumi cits caur citu sāka dziedāt slavas dziesmas kuturjē.
 
Veiksmīgi attīstošies, taču pagaidām vēl nepieskaitīti pie modes Varenajiem šie dizaineri tādi kā Gareta Pjū (Gareth Pugh), Franck Sorbie Modes nams, Elija Sāba, Rikardo Tiši, Viktor&Rolf, Ņina Riči un citi priecēja skatītājus ar faktūru, lekālu un modeļu daudzveidību, pārsvarā tomēr orientējoties uz klasiskiem melnā un tumši zilā toņiem.


Jean Paul Gaultier, Paris Fashion week 2010/2011

Žans Pols Gotjē (Jean Paul Gaultier) pārsteidza publiku, uzaicinot uz podiuma pazīstamo Ditu fon Tīzu ekstravagantā melnā korsetē ar miesas krāsas iestarpinājumiem. Pārējās modeles bija apvējotas ar 30.gadu elpu. Un, neskatoties uz zināmu tērpu vaļību, tie ļoti izsmalcināti un smalki izcēla sievietes skaistumu un seksualitāti.

Dior (Džons Galjāno) Modes nams izveidojis kolekciju, kas nostalģiski saistīta ar kaut kad skartu sieviešu–ziedu tēlu, taču jaunā interpretācijā. Modeļi no Valentino ar dizaineriem Pjēru Paolo Pikioli un Mariju Grāciju Kjūrī ir saglabājuši nama koncepciju, iepriecinot modes dāmas ar lieliskiem, ļoti sievišķīgiem tērpiem baltos, melnos un krēmkrāsas toņos.


Christian Dior, Paris Fashion week 2010/2011

Armani kolekcija atšķīrās ar praktiskumu, eleganci un vienkāršu līniju, kas ļāva tomēr, pasvītrot siluetu pievilcīgās līnijas.

Tomēr slavas lauri un nekronētā uzvarētāja vainags Parīzes Modes nedēļā pienācās talantīgajam Karlam Lāgerfeldam, kas prezentēja kolekciju zem milzīga zelta lauvas (Chanel modes nama dibinātājas — Gabriēlas Šaneles zodiaka zīmes), bet visas modeles bija izcelti sievišķīgas, pievilcīgas un izsmalcinātas. Kuturjē propagandē tīru krāsu gammu, lielisku izšuvumu, zvērādu apkakles un tērpu viduklim pielāgotus lekālus.


Chanel, Paris Fashion week 2010/2011

Prada rudens kampaņa

Tai laikā, kā zemeslodes ziemeļu puse gozējas vasaras saules karstajos staros, fashion–industrijas metri prezentē un reklamē savas rudens–ziemas kolekcijas. Prada rudens–ziema 2010/2011 jaunās kolekcijas reklāmu ir uzaicinājuši uzņemt visiem labi zināmo Stīvenu Meiselu (Steven Meisel).

Kā modeles uzstājās Andžela Lidvālla (Angela Lindvall), Valērija Kelava (Valerija Kelava), Kima Dall'Armi (Kim Dall'Armi), Klements Šaberno (Clément Chabernaud), Darja Strokus (Daria Strokous), kā arī modernā un pieprasītā Miranda Kerra (Miranda Kerr).

PAGE: PAGE: 1PAGE: 2PAGE: 3PAGE: 4PAGE: 5PAGE: 6PAGE: 7PAGE: 8PAGE: 9PAGE: 10PAGE: 11PAGE: 11
 
AtpakaļUz augšuUz priekšu