PAVASARIS 2011: KRĀSAS
  • Grey
  • Beuge
  • Sand
  • Light Brown
  • Brown
  • Dark Grey
  • Black
  • Blue
  • Red
  • Emerald Green
AUDUMI UN FAKTŪRAS
  • Jacquard
  • Jacquard
  • Zebra
  • Furs
  • Cheetah
  • Leopard
  • Velvet
latviski по-русски
rss

Augstās Modes nedēļa Parīzē: Givenchy

Turpinām iepazīstināt Jūs ar kolekcijām, kas tika pasniegtas Augstās modes nedēļas ietvaros Parīzē (Paris Fashion Week Autumn/Winter 2009 — 2010 Haute Couture).

Modes nams Givenchy un tā radošais direktors Rikardo Tiski (Ricardo Tisci) izrādīja vienu no apburošākajām kolekcijām, ļaujot skates viesiem "iegremdēties" Vidējo Austrumu pasaulē un kultūrā. 

Kolekcijas austrumu motīvi iemiesojušies etniskos izšuvumos, rotājumos ar akmeņiem un pērlītēm, dīvainās rotās un harēma biksēs, bet visām modelēm speciāli šovam mati tika nokrāsoti melnā krāsā. Savu iemīļoto melnbalto krāsu paleti Givenchy galvenais dizaineris šoreiz "atšķaidījis" ar sarkanu, zaļu un rožainu krāsu. Visa kolekcija ir tikai un vienīgi mode no kuturjē — tērpi noteikti nav domāti ikdienas valkāšanai, taču lieliski piestāvēs, ja jādodas ciemos pie austrumu sultāna. 

Backstage jeb kā viss notiek

Vārds "Backstage" tiek lietots daudzu pasaules valstu ikdienas valodā. Mēs bieži īsi aprakstām, kas palicis nepamanīts, gatavojoties kāzām, eksāmenam, darba atskaitei, kas jānolasa priekšniekam. "Backstage" lietojam pat dzemdību procesā. Kad piedzimst mazulis, daudz kas paliek "aiz kadra". Kaut gan mūsdienās visu Backstage var ieraudzīt izklāstītu Internetā.

Ko tad īsti nozīmē šis vārds? Burtiski "Backstage" tiek tulkots kā "aizkulišu". Latviešu valodā bieži saka "aiz kadra", "aizkulisēs", "slepens". 

Mēs, protams, liekam akcentu uz Backstage modes industrijā. Modeles, dizaineri, vizāžisti, frizieri, stilisti, piemin Backstage, runājot par gatavošanos modes skatei, foto sesijas veidošanai vai video reklāmas vai muzikālā klipa uzņemšanai. Pirms modeles uz pāris minūtēm iziet uz "mēles", notiek sagatavošanās pāris stundu vai pat dienu garumā.

Modeles atbrauc bez grima, ērtā apģērbā, ar mācību un daiļliteratūras grāmatām, portatīvajiem datoriem, iPod utt., jo rindā pie vizāžista vai friziera ar kaut ko ir jānodarbojas, un vēlams — ar kaut ko lietderīgu! Bet visām modelēm ir jābūt uz vietas, jo vēl priekšā ir divi vai trīs mēģinājumi un "ģenerālais gājiens", kā to sauc skates režisori. Atbilstoši ir jāpiemeklē muzikālais pavadījums, jātiek galā ar "mēles" apgaismojuma procesu, un tas viss jāsaskaņo ar šova režisora nodomiem. Visam ir jābūt pilnīgi nevainojami!

Tā izskatās labi organizētas, augsta līmeņa modes skates un modes pasākumi. Aktīvi izpaužas rūpes par modeļu komfortu, jo tieši no viņu darba ir atkarīgi skates panākumi (protams, ar nosacījumu, ka apģērbu kolekcija patiešām ir laba J).

Augstās Modes nedēļa Parīzē: Jean–Paul Gaultier

Šodien piedāvājam Jūsu uzmanībai foto apskatu no Žana–Pola Gotjē (Jean–Paul Gaultier) defilē, kas pagāja kārtējā Parīzes Augstās modes nedēļas (Paris Fashion Week Autumn/Winter 2009–2010 Haute Couture) ietvaros.

Savā jaunajā kolekcijā no kuturjē, dizaineris tradicionāli izmantoja dārgās kažokādas un greznu, apgleznotu rāpuļu ādu. Sieviešu bikškostīmi, trenči, smokingi un vakarkleitas līdz grīdai uz figūru, atgādināja par Holivudas Zelta laikmetu. Līgava skates beigās parādījās uz šī perioda slaveni leģendāro Holivudas aktrišu fona.

Miu Miu un Pedro Garsia kurpes

Miu Miu Pedro Garsia
VOTE
VOTE

Piedāvājam jūsu uzmanībai divus pārus kurpju no Miu Miu un Pedro Garsia pēdējām kolekcijām.

Kurpes–laiviņas no Miu Miu — smailpapēža un 3 centimetru platforma ar atklātu purngalu ir pilnībā apbārstītas ar zeltainiem spīguļiem. Savukārt, kurpes no spāņu dizainera Pedro Garcia ir pilnībā apklātas ar pāva spalvām un rotātas ar banti, kas piestiprināta ar kniepadatu ar pērlīti. Kāds modelis Jums patīk vairāk, ņemot vērā, ka šo kurpju vērtība ir apmēram vienāda (aptuveni 500 eiro).

Augstās Modes nedēļa Parīzē: Christian Dior

Parīzē noritēja rudens–ziemas 2009–2010 sezonas Augstās Modes nedēļa (Paris Fashion Week Autumn/Winter 2009-2010 Haute Couture), kuras laikā savus ekskluzīvos darinājumus prezentēja paši pazīstamākie planētas dizaineri. Šodien piedāvājam Jums iepazīties ar ekskluzīvo kolekciju no Christian Dior modes nama.

Christian Dior kolekcijas izveidotājs — britu dizaineris Džons Galiāno (John Galliano), pacentās radīt intimitāti, kas bija piemītoša šim modernajam namam pagājušā gadsimta 50.gados. Pie kam modeles izgāja uz podiuma tā, it kā burtiski nejauši piemirsušas uzvilkt vai nu topu, vai nu svārkus, ar ko, neapšaubāmi koncentrēja ļoti godājamās publikas uzmanību uz skatieniem pavērtām korsetēm, krūšturiem un zeķēm.


Dārglietas un Fashion Art

Diezgan sarežģīts uzdevums — sarīkot satriecošu dārglietu reklāmas kampaņu. Ir diezgan sarežģīti vienlaicīgi koncentrēties uz briljantiem un tajā pašā laikā izgatavot kvalitatīvus modeļu fotoattēlus, tāpēc kampaņas bieži iztiek bez modeļiem, bet dārglietas tiek fotografētas uz viena toņa melna vai balta fona, pievienojot dažas kolāžas detaļas.

Fotogrāfs Aļiks Malka (Alix Malka) pieiet uzdevumam radoši un profesionāli, ko parāda Flair Magazine. Modele Lidija Hērsta (Lydia Hearst) izbaudīja īstas metamorfozes caur fotogrāfa kameru. Spektrālie neona atspīdumi, fantastiskie aksesuāri, mākslinieciskais make–up —novērtēsim patiešām neordināro foto sesiju Fashion Art stilā.

Modernie peldkostīmi 2009

Ilgi gaidītā vasara pašā plaukumā un tiem, kas vēl nav izvēlējušies sev peldkostīmu, piedāvājam iepazīties ar pašām karstākām šīs sezonas pludmales modes tendencēm.


Peldkostīmi Just Cavalli

Un tā, šīs vasaras pludmales modes galvenais trends – asimetrija: vieni dizaineri piedāvā peldkostīmus ar vienu plecu lenti, citi piedāvā elegantus variantus ar dažāda platuma plecu lentēm, bet trešie vienkārši uzstāj uz asimetrisku zīmējumu.


Peldkostīmi Emilio Pucci

Tāpat modē modeļi, kuros apvienojas slēgtā un atklātā peldkostīma elementi. Runa iet par kaut kādu kompromisu, kad peldkostīmi atgādina vai nu bikini, kurā pārāk daudz auduma, vai nu kopējo peldkostīmu, ar pārāk daudz caurumiem. Tāds peldkostīms padara vidukli tievāku, tomēr, iedegums pie tam būs ar «zīmējumu».


Peldkostīmi Max Azria

Par sezonas neapšaubāmu hītu var uzskatīt, kad uz peldkostīmiem izmanto dažādus ģeometriskos zīmējumus – spilgtu krāsu toņus, viltīgi savītus un sajauktus kvadrātiņus, rombiņus utt. Pie kam modernā ģeometrija tiek pakļauta pašai dažādākai krāsu gammai.


Peldkostīmi Michael Kors

Virs peldkostīma galvenokārt tiek vilkta vai nu tunika vai garš šifona apmetnis. Rišas, rokassprādzes, ķēdītes un golfas – tas viss var kļūt par modernā tēla daļu. Kā arī pacentieties neaizmirst uzvilkt cepuri vai saulesbrilles un piemeklēt apavus uz koka platformas.


Peldkostīmi Elie Saab un Jean Paul Gaultier

Christian Dior: leoparda printi

Jaunā 2010 kruīza kolekcija no Christian Dior ir izsmalcināta un eleganta. Par kolekcijas galvenajiem akcentiem kļuva nepierastie Dior leoparda printi apģērbu aksesuāros un detaļās. Acīmredzams, laiku pa laikam "leopardu klasika" atkal iegūst savu popularitāti, bet izpildīti kombinācijā ar gaiši zilajiem toņiem, printi izskatās svaigi un neordināri.

Kolekcijā ir prezentēti eleganti klasiskie tēli — mēteļi un darījumu kostīmi ar svārkiem līdz ceļiem, kā arī greznas vakarkleitas līdz ar grīdu. Kolekciju papildina izsmalcināti aksesuāri — somiņas, vintāža cepurītes, kurpes tērpa krāsā un rotaslietas no pērlēm.

Vīriešu mode: Gucci vai Versace?

Gucci Versace
VOTE
VOTE

Nesen pagājušajā pavasara–vasaras 2010 sezonas vīriešu modes skatē Milānā bija prezentētas kolekcijas no tādiem itāļu grandiem kā Georgio Armani, Dolce & Gabbana, Versace, Frankie Morello, Gucci, Salvatore Ferragamo, DSquared2 un citiem. Kā vienmēr, kolekcijas bija daudzveidīgas un ieturētas konceptuālos stilos. Kāds stils jums patīk vairāk — klasika no Gucci vai progresīvās vēsmas no Versace?

Madonna Louis Vuitton 2010. gada rudens–ziemas reklāmā

Mēs jau rakstījām par to, ka Madonna ir kļuvusi par Louis Vuitton vasaras reklāmas kampaņas seju. Bet pāris dienas atpakaļ kļuva zināms, ka dziedātāja atkal ir uzņēmusies piedalīties slavenā franču modes nama 2010. gada rudens-ziemas sezonas reklāmas foto sesijā.

Šoreiz Madonna ir burtiski izveidota no viegla plastika, izskatās futūristiski un vienlaikus eleganti. Neskaitot Louis Vuitton somas no rudens-ziemas 2009.-2010. gada kolekcijām un pasakainās kleitas, Madonna demonstrē arī matu lenti "zaķa ausu" stilā, ar ko viņa jau ir parādījusies publikā pēdējā laikā. Interesanti, kas tas ir? Jauna tendence vai kārtējā modes katastrofa?


PAGE: PAGE: 1PAGE: 11PAGE: 12PAGE: 13PAGE: 14PAGE: 15PAGE: 16PAGE: 17PAGE: 18PAGE: 19PAGE: 20PAGE: 21PAGE: 21
 
AtpakaļUz augšuUz priekšu