PAVASARIS 2011: KRĀSAS
  • Grey
  • Beuge
  • Sand
  • Light Brown
  • Brown
  • Dark Grey
  • Black
  • Blue
  • Red
  • Emerald Green
AUDUMI UN FAKTŪRAS
  • Jacquard
  • Jacquard
  • Zebra
  • Furs
  • Cheetah
  • Leopard
  • Velvet
latviski по-русски
rss

Kastings


Anna Cine and Kupiansky, photo by Kirill Ader 

Modeļu darbā lielu lomu spēlē kastings! Tam, lai iegūtu darbu fashion show, modelei ir jāiziet jelkāda atlase, kad šova dizaineris vai organizators noskata modeļu gaitu – defilē. Starp citu, svarīgs komponents ir modeļu augums — kā likums, ne mazāks par 175 cm. Ja kastings ir iziets, tad sekojošais solis būs pielaikošana.

Ja modeli piemeklē žurnāla foto sesijai, tad modeles bieži vien atlasa stilists vai fotogrāfs. Katram no viņiem ir nodoms vai redaktora norādījumi, kādu koncepciju ir paredzēts šajā mēnesī izmantot vai kāda tēma tiks uzdota šajā žurnāla numurā. Visbiežāk šajā gadījumā augumam nav īpašas nozīmes. Liela nozīme ir tipāžam vai, protams, iepriekšējam portfolio. Kastings parasti norit aģentūrā, kur sākumā izskata modeļu vizītkartes ar fotogrāfijām un parametriem un piemērotos jaunietes un jaunekļus izsauc jau atkārtotai atlasei.


Photo by Kirill Ader 

Kastings žurnāla vākam — tas ir atsevišķs stāsts. Viss ir atkarīgs no žurnāla. Vākam varoni izvēlas galvenais redaktors — ja tas attiecas uz slaveniem cilvēkiem. Modelēm interesanti ir fashion–žurnāli, tādi kā VOGUE, Harpe'rs Bazaar, ELLE, Marie Claire, W, Lilit, Pastaiga u.c. Daudzas modeles tieši šie žurnāli ir padarījuši populāras fashion–industrijā — atvēra ceļu uz modeļu biznesu.
 
Kastings video–reklāmai — tas ir vesels šovs. Šeit jau vairs nevarēs noslēpties aiz portfolio. Tuvplānā uzņem seju, rokas, kājas. Ir nepieciešamas aktiera spējas, lai modeli pamanītu un izvēlētos. Piedevām, vēl laba atmiņa, jo reklāma mēdz būt ar tekstu!

No modeļu redzes viedokļa, kastings var būt arī ne īpaši patīkams — sevišķi, ja nav izvēlējušies, bet nācies ir izģērbties līdz peldkostīmam, piemēram, apakšveļas skatei. Tajā pat laikā, vienmēr ir iespēja kļūt par liela zīmola vai reklāmas kampaņas seju ar labu budžetu. Ir vērts pamēģināt!

Autors: Anna Cine

AtpakaļUz augšuUz priekšu
 
AtpakaļUz augšuUz priekšu