PAVASARIS 2011: KRĀSAS
  • Grey
  • Beuge
  • Sand
  • Light Brown
  • Brown
  • Dark Grey
  • Black
  • Blue
  • Red
  • Emerald Green
AUDUMI UN FAKTŪRAS
  • Jacquard
  • Jacquard
  • Zebra
  • Furs
  • Cheetah
  • Leopard
  • Velvet
latviski по-русски
rss

Madonna – Louis Vuitton jaunā seja

Ievērojamais franču modes nams Louis Vuitton turpina mūs priecēt ar pazīstamām sejām. Šoreiz par pavasara–vasaras somu kolekcijas reklāmas seju ir kļuvusi nenogurdināmā šova sieviete Madonna, kura daudziem ir mūsdienīgas sievietes tēla etalons — stipra, uzņēmīga un skaista.

Madonnai šī nav pirmā filmēšanās reize apģērbu reklāmā, viņas rēķinā ir amerikāņu zīmola GAP, zviedru zīmola H&M un pat itāļu modes nama Versace foto sesijas. Piedāvājums sadarboties ar Louis Vuitton izskanēja no modes nama galvenā dizainera — Marka Džeikobsa. "Es neiebilstu!" — šāda atbildes īsziņa tika saņemta no Madonnas, un pazīstamais modes fotogrāfs Stīvens Meizels ķērās pie darba.

Jaunās fotosesijas dekorācijas ir izveidotas 1940. gada bāra stilā. Madonna, tērpta īsos, spalvām rotātos svārkos, tīkliņzeķēs un kurpēs uz papēžiem, balansē uz stila un vulgaritātes robežas. "Parīzietes kvintesence" — tāda bija dizainera galvenā ideja, bet cik lielā mērā tā ir izdevusies — jāspriež Jums.

Ja esam skāruši Louis Vuitton seju tēmu, tad atcerēsimies iepriekšējās reklāmas kampaņas, kurās bija nodarbinātas ne tikai pazīstamas topmodeles, bet arī slavenas personības –— Šons Konerijs, Katrīna Denēva, Kīts Ričards, Frensiss Fords Kopola ar meitu Sofiju, Andrē Agasi, Štefija Grāfa, Mihails Gorbačovs, Uma Tūrmane, Skārleta Johansone un Dženifera Lopesa.

AtpakaļUz augšuUz priekšu
 
AtpakaļUz augšuUz priekšu